!~..tag..~!  

Posted by: !~...aneys...~! in

huk2 ni 1st tymm aku nk jawab tag...best ke benda aLah ni..??jom kite cuba..hehe.. :)
tag ni datangnye dr sahabat yg aku sgt sayang,,paLing rapat ngn aku kt bLog ni..huhu..
maaf ye sha sbb Lambat..

A)Letakkan Lencana yang teLah disediakan di bLog
~~saya jugak xpaham soaLan ni,,cik aisha..~!hehe=D

B)Ceritakan tentang pemberi anugerah dan buat pautan
~~saya n cik aisha kenal sekitar tahun 2008 kot..aku pon da ingt2 lupe la..hehe...
da Lame berminat nk kenaL ngn dye,,tp ade rase xbrani..huhu..nape xbrani..??tahLa,,myb sbb "aLasan" saya nk berkenaLan ngn dye kot..hehe..
1 day ade sorg membe ckp dye jugak begitu,,nk kenaL ngn saya tp segan..
tanpa berLengah saya terus add dye kt friendster..then kami merapatkn diri meLaLui YM...id YM aisha saya amik ngn membe yg d katakn td La..
Lpas saLu borak pkai YM,,saya rase berkawan ngn iasha sgt menarik..??jgn tanya kenapa,,sbb stiap org ada keLebihan tersendiri..(",)
march 08,,kami berjumpa buat pertama kaLi..kt KB,,sgt manarik..hehe..

ni gambar mase pertemuan pertama kami..(",)

then,,kami berjumpa lagi mase cik aisha g ke dungun,,saje tuk jumpe 'adik' katenye..kn sha..??

ni gamba kami masa jupe 2nd tymm(",)

then baru2 ni kami jumpe lg tuk kali ke 3,,bertempat d Universiti Inn,,UUM..ingat tuh,,Universiti Inn tao sha..~!hehe..=D tp ms tuh xsempat nk snap pic,,sbb kami jupe pon beberapa jam je..tuh pon da mLm n kenangan tuh sgt keLakar biLe d pk balik..~!muahahha
anyway,,bg saya,,saya arap frenship kami kekal sampai bile2..sbb kami kawan bukan tymm senang saja..dye banyak tulun saya..
sayang kamoo,,sha..~!

C)Nyatakan 10 hobi /fakta tentang diri sendiri

1. suke nanges
2. suke berangan,,pk yg bukan2 yg bole menyebabkn saya nanges..~!(mencinye..~!)
3. suke makan,,wLopon mkn xbyk..
4. suke tdo..~!(especiaLLy biLe ade org kt sbeLa..)
5. saya suda xsetia..~!
6. suka dgr Lagu jiwang gak,,
7. xsuka makan tanpa teman
8. saya xnormaL..~!benci..~!
9. degiL..~!
10. sbenanye,,kdg2 saya rase sy xpaham diri sendiri pon..hurm..=(

D)Seperti biasa, tag orang lain pula
1. makk,,
2. mira syamim
3. aien-izzah
4.adib
5. tahLa..
6. kene cukupkn 10 ke ni..??
7. xramai membe kt bLog la...hehe
8.................
9. bLur da..
10. si dia,,tp sy tao si dia xkn sudi..kn..??

This entry was posted on 08:20 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

4 comments

tHanks sbb jwb tag..hehe..
skrg ni jarang on9 lor...
broadband rosak...
Uuu...
mS n Fs xdpt nk on9..
blog je leh buka..
yg len kena block..
pape pn good luck to you.
jgn sedey2...

owh yeke.>??
tuh tndanye broadband rosak ke..?
aneys punye pon gitu la..da bpe ari xle bukak fs n ms...
da tuh camne nk setel ek..??

xde la...xle guna lgsg broadband ni..kbel rosak..
ni on9 kt campus..
sbb tu xle buka MS n FS...
hehehe..so bored..

ko ade blog gak ekk..salam ziarah...

Post a Comment