!~..ditinggaLkan..~!  

Posted by: !~...aneys...~! in , , ,

ia telah berLaLu pergi...entah nape,,ati ni rase sayu sgt...sedih,,xpenah aku rase sedih ditinggaLkan seperti ni...nape kaLi ini ia terasa..??sedangkan teLah banyak kaLi aku ditinggaLkan seperti ni...
Ramadhan...
apakah mungkin aku akan bertemu Lg denganmu tahun hadapan..??
menangis...
berwudhuk...
sujud...
sesungguhnya hanya Dia yg memahami geLora rasa ini...
semoga ramadhan ini bukan yang terakhir bagiku...dan semoga diterima semua amaLanku sepanjang ramadhan ini...



semoga aku tidak tergoLong daLam goLongan yg rugi...



syawaL menjenguk...
dengan harapan menggunung,,aku nk g soLat sunat aidiLfitri...pertama kaLi daLam hidup...bertanya pada seseorang tentang bagaimana mahu menunaikannya,,tp hampa,,jawapannya "ikut imam je...imam angkat takbir,,angkat La...imam rukuk,,rukuk La...tp imam baca khutbah jangan ikut baca puLak..dengar je..."
sedih bukan..??
tak mengapa,,sedapkan ati sendiri,,cuba cari Lagi...
minta toLong kawan,,juga masih tiada jawapan...
dicari juga di aLam maya yg dikatakan semua ada,,namun masih tidak faham..apakah,,aku yg Lambat menerima ajaran..??
arghh,,aku muLa rasa geram...semoga semangat tidak padam...semoga esok membawa sinar harapan...

salam syawaL...


semoga aku tidak puas mengumpuL pahaLa waLaupun teLah ditinggaLkan..~!

This entry was posted on 10:30 and is filed under , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment