!~..rindu..~!  

Posted by: !~...aneys...~! in , , , ,

AssaLamuaLaikum...

ahh,,xtao nape La,,sjak wat keputusan tuk pause bLog ni sebenanye ati ni asyik rindu je nk berbLogging...huhu...

sgt byk sbenanye yg nk cite d sini,,sampaikn xtao nk cite mane 1 duLu...
tp nih nk cite saL aktiviti aku spanjang smaLam n ari ni La kot...

smaLam,,start bizi biLe start meeting tuk coupLe bowL tournament yg akn berLangsung ari seLasa ni(28 julai 09)...kami(aneys+syana) jd biro cenderamata tuk tournament ni...meeting tuh abes dekat kuL 6...sbenanye byk tuLun tuk hope day yg berLangsung spanjang 21 - 23 juLai ni... baLik meeting tuh terjumpe Lak ngn syiLa,,NYDP JPM DPP bank muamaLat...dye ajak Lak join keLab wartawan,,aku Lak mmg minat bab2 pubLishing ni...si samping ingin menaikkan diri,,kami daftar La keLab tuh ngn syiLa..huhu...

maLamnye,,kami ade Lak jamuan tuk meraikan kejayaan AJK pelaksana sukan rakyat yg DPP bank muamaLat anjur 17 juLai Lepas...personaLLy,,jamuan tuh xhappening sgt La kot...then ade Lak meeting ngn biro pubLisiti PRS B tuk discus saL design baju...sib baik jap je meeting tuh...huhu...

huk,,tetapi,,my LuvLy aspire 4920 sedang rosak...da mtk tuLun as repair...n dye da puLangkn pon last nite...siap kene tangkap kt UK tuh sbb duk berdua2an tgh maLam...hahaha...tp mmg aku sgt2 puas ati La ngn keje as...thnx 4 ur great work,,as...~!semoga awk sgt sehat,,my LuvLy aspire 4920..huhu..

then pg td ade perjumpaan ngn dekan...dekan nk jumpe ngn dak2 yg tuka kos...(kisah kejayaan yg sgt mengujakn tuh akn d ceritakn dLm entri Lain ye..huhu)perjumpaan tuh biase je...cite saL transfer kredit,,PTPTN n so on...

afte that aku caL Gardenia,,tanye saL permohonan kami mintak sumbangan roti tuk tournament tuh,,tp maLangnye x diLuLuskan...adui,,masaLah lg....tros aku g booth keLab bowLing,,then g maLL tuh tanye Lak sal sumbangan air dr unimart n tempah hamper...mujurLa air n hamper tuh xde masalah..air tuh siap dpt Lbey Lak...

then kami g round2 pusing2 tgk keLab2 yg ada kt situ...fuhh,,byk Lak kami join keLab..~!
antaranya : keLab Sains poLitik(xde gambar)



Gabungan PeLajar Melayu Semenanjung(GPMS)



keLab PERSADA
(persatuan anak felda wlopon aku bukan ank felda,,tp kami join sbb d pujuk oleh sorg membe yg merupakan sorg MT keLab tuh...huhu)


balik,,ade Lak meeting keLab wartawan yg aku join ngn syiLa smaLam..huhu...dpt Lak 1 lg pogrem...Program Tunas Sastera 30 juLai ni..adui..

in a nutshell for this entry is : pe yg aku arapkn,,sume ni akn wat aku kuat...akan wat aku Lupe kesakitan yg sedang aku rasa...supaya aku akn teros bersemangat tuk jaLani hari2 aku yg teLah kehiLangan sinar...semoga sinar itu akn kembaLI dgn cahaya yg Lbey terang..~!amin,,
mu beLoved fren,,doakan aku...aku ingin kuat...

This entry was posted on 01:40 and is filed under , , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

5 comments

pergh..sume nk masuk...
biar betik..?
hehe
nnti jgn sampai penat sgt tau....
u join la program masa cuti byk2..
jgn masa belajar....
nk release tensen byk caranya..
jgn paksa diri cmni...
nnti sakit lak...

huhu tahla sha,,pasni mesti ada yg terabai antara byk2 kelab tuh...
mslhnye sayang nk korbankn ms cuti wlopon bosan kt uma..huhu..
n stkt ni xbyk pon pogrem yg curi mase cuti..
arap2 xsaket la..
sjak aneys tules entri ni,,alhamdulullah aneys xrase down lagik..huhu

haha,,cube cara cik aishah,,mencari kesibukan tuk lupe saket d ati..haha

i luv to hear u in those ways.
wlupon bz dgn mcm2 xtvt , tp dpt elak ati saket,
xpe..its ok. truskan blogging, coz dpt elak ms luang yg busan kn. its ok.
keep it up!
mmuahh!

Post a Comment