!~..tidak berjumpa..~!  

Posted by: !~...aneys...~! in

Pernah aku hampir,,merasai nikmat cinta penciptaku...tp aku aLpa,,aku abaikan cinta agung itu demi cintamu...

Ku duakan cintaNYA,,ku baja kasihku padamu,,ku beLai cintamu,,sgaLanya ku Lakukan hanya untukmu...tiada Lagi kepentingan untuk diriku..

Rupanya cinta yg ku puja itu membunuhku..kasih yg ku baja rupanya menjadi bunga beracun,,

I'M DYING..~!

Namun sang bunga hanya tersenyum megah penuh kemenangan...

Kini,,aku ingin cari kembali cinta agung itu,,namun ia teLah jauh...jaLanku pula semakin keLam,,tiada Lagi sinar untuk aku tersenyum..

EVERYTHING IS GONE..~!

MaLangnya masih,,nanah kesan dari racun yg d manja masih membuak keLuar dgn hebat..~!derita Lara hati ini menghadapi tiada Lagi yg ingin tumpang rasa...terasa ingin aku pegi jao dr dunia ini,,tp apakah itu dpt kembaLikan 'aku'..??

dan aku,,aku hampir berputus asa untuk mencari 'aku' Lagi...haruskah aku biarkan 'aku' pergi..??

This entry was posted on 01:08 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

1 comments

Salam..anda sudah di Tag..Hehe

Post a Comment